Δελτίο Τύπου
«Μήπως φταίει η γλουτένη;»
Καμπάνια ενημέρωσης για τη νόσο της κοιλιοκάκης από την Dr. Schär
και την Green Bay & Co, επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα προϊόντων Schär
Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2021. Η Dr. Schär παραμένοντας πιστή στην διαχρονική δέσμευσή της για την εγγύτητα στους καταναλωτές ανακοινώνει την έναρξη της καινούριας της καμπάνιας με τίτλο: «Μήπως φταίει η γλουτένη;»
Η 360° καμπάνια υλοποιείται με μία σειρά ενεργειών που περιλαμβάνει Συνέντευξη Τύπου, αρθρογραφία, αναφορές στο ραδιόφωνο, ενημερωτικά videos και posts στα social media, απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την κοιλιοκάκη, τα συμπτώματα και τις συνέπειές της. Παράλληλα, επιδιώκει να αναδείξει το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η σωστή διατροφή στους ασθενείς και πόσο μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά τους.
Αφετηρία της καμπάνιας ήταν η Συνέντευξη Τύπου, που έλαβε χώρα τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου σε συνεργασία με την Green Bay & Co και στην οποία συμμετείχαν ο κ. Γ. Μάντζαρης, Συντονιστής Διευθυντής του Γαστρεντερολογικού Τμήματος και Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός Πολυκλινική», ο κ. Ε. Ζουμπανέας, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity, η γνωστή τραγουδίστρια Έλλη Κοκκίνου και οι σύλλογοι: Ελληνική Εταιρεία Κοιλιοκάκης, Δράση για την Κοιλιοκάκη, Εστία της Κοιλιοκάκης.
Πολύτιμη αρωγή σε αυτή την προσπάθεια είναι η συνεργασία της Dr. Schär με τον όμιλο Βιοιατρική. Όσοι ολοκληρώσουν μια online αξιολόγηση συμπτωμάτων που μπορεί να παραπέμπουν σε κοιλιοκάκη στη σελίδα www.glutentest.gr, μπορούν να ζητήσουν ένα πακέτο πληροφοριών μέσω email, το οποίο περιέχει και ένα κουπόνι για μια εξέταση αντισωμάτων κοιλιοκάκης στο δίκτυο του ομίλου Βιοιατρικής στην προνομιακή τιμή των 9 ευρώ.
«Η νόσος της κοιλιοκάκης μπορεί να επηρεάσει πάρα πολύ τη ζωή του ασθενή. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα, αλλά και για όσους πάσχουν από τη νόσο, να έχουν μία συγκεκριμένη διατροφή, από την οποία έχουν αποκλείσει τη γλουτένη. Δεν θα μπορούσα να μη στηρίξω την προσπάθεια της Dr. Schär για την ενημέρωση του κοινού για τη νόσο. Τα συμπτώματα κάποιες φορές είναι τόσο απλά και συνηθισμένα που δύσκολα ανιχνεύονται, για αυτό είναι καλό να κάνουμε το τεστ στο www.glutentest.gr», δήλωσε η Έλλη Κοκκίνου.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτό το εγχείρημα για την ενημέρωση του κοινού για τη νόσο της κοιλιοκάκης. Ένας στους εκατό περίπου ανθρώπους νοσεί από κοιλιοκάκη και τα συμπτώματα μπορεί να ποικίλλουν, αλλά μπορεί και να μην εμφανιστούν και ποτέ. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο κόσμος τα απλά συμπτώματα και τις ενδείξεις, ούτως ώστε να βελτιώσει την καθημερινότητά του και φυσικά να είναι υγιής», δήλωσε ο κ. Γ. Μάντζαρης, MD Γαστρεντερολόγος, Συντονιστής Διευθυντής του Γαστρεντερολογικού Τμήματος και Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός Πολυκλινική».
«Η καμπάνια για την ενημέρωση του κόσμου για τη νόσο της κοιλιοκάκης από την Dr. Schär είναι δέουσας σημασίας και είναι χαρά μου που συμμετέχω σε αυτή. Η δυσανεξία στη γλουτένη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τη ζωή του ασθενή, καθώς αποτελεί συστατικό σε πολλά προϊόντα, τόσο σε τρόφιμα όσο και σε καλλυντικά, οπότε είναι και δύσκολο να την αποφύγει κάποιος», δήλωσε ο κ. Ε. Ζουμπανέας, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity.
Σχετικά με τη Dr. Schär
Η Dr. Schär έχει ιστορία 100 χρόνων και εδρεύει στη Βόρειο Ιταλία. Από την αρχή, η αποστολή της εταιρείας ήταν ξεκάθαρη και αποσκοπεί στη βελτίωση της ζωής ανθρώπων με ειδικές διατροφικές ανάγκες. Η λειτουργεία της εταιρείας διέπεται από τρεις αξίες, την Υπευθυνότητα καθώς διαχειρίζεται προϊόντα ειδικής διατροφής, την Εξέλιξη βασιζόμενη στην πολύχρονη εμπειρία και την Εγγύτητα προς τους καταναλωτές. Συνοψίζοντας το όραμα είναι να είναι η πρώτη επιλογή των καταναλωτών, να βρίσκεται κοντά τους και να τους προσφέρει καινοτόμα και γευστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η Dr. Schär παραμένει μια οικογενειακή επιχείρηση με γραφεία και γραμμές παραγωγή σε 11 χώρες ενώ τα προϊόντα Schär καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών με περισσότερους από 120 διαφορετικούς κωδικούς σε περισσότερες από 100 χώρες.